petek, 6. julij 2007

Spim, ok?

Js ti lepo spanckam in sanckam, nakar naenkrat zaslisim nek kricec glas. Pomislim, ce mam nocne more...ampak ne, to je samo moja predraga mami, ki se mi iz stopnisca neki dere...jao...Prvo pol ure rabim, da odprem oci, ka sele, da kej recem in ona misli, da je ne cujem in ne odneha. Zberem mal glasa in recem(zasepetam bol ko ne)"ja?", in ona itaq ne cuje. Pa se enkrat "jaaaa!!!". In koncn skapira, da je njej cilj dosezen.fajn...Se neki se dere in sicer da kolk je ze ura! Pogledam na uro in vidim 10.WTF???ka je z njo narobe?to je ja se skor sred noci^^. Shit. Sprjaznjena z usodo(al pa tud ne) se pocas vstanem. Odmajam se do kopalnce in se lepo pocas uredim. Pa se oblecem. In spet ti pride ona...da ka delam tak doug?Pa joj, clovk se se zrihtat ne more normalno. Pade mi na pamet, da me valda ka rab...(upam, kr ce ne jo vbijem). Pridem dol, v kuhno in pol se se kr neki pizdi in me posle z biciklom v trgovino. Sej sm vedla...tocn sm si misla... in to po 3 paradajze. Jupi!^^
So long, bye:)

8 komentarjev:

mcenaa pravi ...

bad morning, huh?:)

Zala pravi ...

ja ful bad ja...dans sm cel dan bla ko povozena, glih se ene par minutk bi rabla za spanje:P

tejuška pravi ...

sm ti že kdaj rekla kok je men tvoja matka zakon :D

Zala pravi ...

ha ha...ej Tea, ne me hecat, plis...
lahk zamenjamo, odmah:D

tejuška pravi ...

ne dam ;P

Zala pravi ...

eh nisi resna:P
sam res, ona je tak zakon..dej no

Davor pravi ...

haha koji zajeb od mame. Ti si pa ziher že mislila da si mela roj. dan al da te čaka neko darilo pol pa suprise...hehe

Welcome to the blog world :)

Zala pravi ...

ja moja predraga mami mi vedno zna zrihtat kak zajeb...tak da darilo nism pricakovala:)
aja pa thx za sprejem v blog world:)))