sreda, 4. julij 2007

Slab dan...

Porazno. Pomoje bi dans blo bols, da se nism vstala. V bistvu se mi ni zgodil nc groznega, sam...ah, se sama ne vem. Vrjetno je krivo tud vreme. Dez, dez pa se enkrat dez...ne vem ka bi delala, kam bi se dala...dougcajt skratka. Ze res, da se vedn najde ka za pocet, sam men se nc ne da, se knjige nimam volje brat, kar ponavadi brez problema. Thx god sm vsaj sama doma. Brat nvm ki je, moji pa so v mb-ju. Sej bi sla z njimi, ce bi sli v europark, sam po obiju pa bauhausu se mi pa res ne da hodit. Ah jutr mi gre se Anja na morje:/ in to za 10 dni...supeeer, se vecji dougcajt. Js bi tud sla kam...bedno mi je ze doma, zdi se mi ko da grejo dnevi v prazno. Mah..bo ze nekak...valda. Ne da se mi vec pisat pa ze to kar sm je brezveze. Ampak ok, velik napredek za mene da sm se sploh odpravla pisat.
Do naslednega posta...
caw