četrtek, 5. julij 2007

/

Torej, se en dan sm prezivela!jej^^. Za moje pojme se je zacel mal prezgodi sej sm ze ob 10. mogla bit v br. In to ne pr zobarju, frizerju al pa na kavi s prjatlco ampak v SOLI. Ow yea^^. Vrjetn se sprasujete zaka(al pa tud ne:))... In ne, nimam popravca, uf hvala bogi ne, se to bi mi manjkalo. Mah, dost ugibanja...naj vam bo, kr tak al tak neb ugtovli(razn parih izjem):)...mela sm vaje-trening za nastop na podetitvi spriceval maturantom. Ja vem, res super, plesat bom mogla pred folkom ko ga pol poznam. Ok sej to ni nc novga, samo sam zarad par oseb bom mela tremo itd. To bo se tud neki ja. No vgavnem, js ti grem v solo, ko se prvo skor zaletim v prof. Vizintinovo.supeer!joj ta zenska mi je tak antipaticna, ka si morm. In pol na poti proti telovadnici se slisim ne glih veselo novico za eno fazanko, da je pisno in ustno nezadostno:/.jajks, in to popravc pr fiski. Neb bla na njenem mestu, tak se mi je zasmila...Ok, hodim naprej in grem v sportni kabinet, kjer me pricaka kdo drug kot prof. Rašović. Res ga nism mela zelje videt:)...al dobro, posodo mi je radio in gremo plesat. Ja, sam sama ne morm...soo, kje je moj soplesalec?ah ja, ga ze vidim, prihaja:/...pol si pa mislim sej neb blo treba... Mah bom prezivela. Zacnema plesat, se prav zacnem ga korake ucit(sej mu gre sam...), ko mi zazvoni mobi in na drugi strani me lepo pozdravi prof. Setova in me vprasa ce naju lahk pride gledat. Damn, se to. Mal sma ji pokazala in je bla itaq cist navdusena^^in pol je ostala z nama do konca vaj(se prav kr kake 2 urce). Cist je padla notr, se neke tablete je pozabla spit.lol. 15. bomo mel pr njej doma generalko.wtf?ja no...Ko je blo tega heca konc, me je povabo na pijaco(a je mogu), eh sej ni vazn, tak sm mu rekla ne:D in oddirjala sm na stop....
the end, koncn ne:)
lp, bok

2 komentarja:

mcenaa pravi ...

hehehe...svašta^^

:**

Zala pravi ...

vem ja:D...