nedelja, 22. julij 2007

Moji plesni koraki...

Vse skupaj se začelo nekako takole; gledala sem tv in sicer plesno tekmovanje. Občudovala sem prelepe plesne obleke in vprašala mami, če bom tudi jaz kdaj imela takšno. Odgovorila mi je, da ko bom znala tako lepo plesati, jo bom dobila. Oči so mi kar zablestele. Ampak to so bile le otroške sanje in ne bi si mislila, da jo bom nekoč res imela. Kmalu zatem me je mami vpisla v otroški plesni vrtec v Krškem. Takrat smo bili še mali, predšolski otroci, tako, da smo plesali bol za igro. Prava priložnost pa se je pokazala, ko sem bila v 2. razredu. V Bistrici ob Sotli je Plesna šola Lukec organizirala tečaj. Najprej smo plesali posamično, nato pa nas je trener razdelil po parih. Dobila sem soplesalca Dejana Balibana. Moj prvi in edini plesalec, s katerim sem tekmovala. Z njim sem preživela veliko lepih in tudi slabih trenutkov. Bila sva kar dobra in trener naju je poslal na treninge v Krško. Prišla so prva tekmovanja. Bilo je veliko vsega; od solz, do prešernih nasmehov, žuljev, prerekanj, odrekanj, krivic (največkrat s strani sodnikov) in navsezadnje tudi momentov, ko bi najraje odnehal. Vendar ko si odšel s tekmovanja z medaljo za vratom ali pokalom v rokah je bilo vse pozabljeno. Dobila sem seveda tudi tako želene obleke (mislim, da je bilo vseh skupaj okoli 16), vendar tisto "tapravo" s kristalčki šele pred nekaj leti.

Na ples imam tako lepe spomine in vedenje, da znam plesati(upam^^).

Prilagam še nekaj fotografij. Sicer jih imam kar nekaj, a žal precej veliko slabe kakovosti. Potrudila sem se in izbrala nekaj meni najlepših.

Najino prvo tekmovanje v Izoli, ki je bilo celo mednarodno. Bila sma 6. (ne se cudit da sma pokal dobila^^, to je edina tekma, kjer dobis pokal do 7. mesta). Za naju je bila to vsekakor zelo velika vspodbuda.

Mislim, da mi je ta fotka od vseh najlepsa^^, pa vam?:)
Ja tolko nas je blo nekje na začetku...samo malo nas je na koncu ostalo in se naprej vstrajalo.

Ja tle sma bla pa ze mal vecja in bolsa:D...
Mislim, da sma paso doble plesala, sklepam po drzi rok:))
Ena tekma pač, bog si ga vedi kera....
To je blo pa državno v standardnih plesih. In moja prva "prava " standardna obleka^^. Raj ne vprasat kolk je stala:p
Pa se latino obleka. Pomoje si zdej neb pozelela vec rozaste...

16 komentarjev:

Davor pravi ...

mala sladka zalka..hahaha lolish..
kak si fora k te nikol nisn vidu v taki oblekci. Ampak dobro plešeš. Vem:D

Zala pravi ...

ohhh^.^
kak lep komentar...:D

pa nc hudga da me nis vidu v takih oblekah...
hm...kak ze ves, da dobro plesem?kr men se zdi, da me se nis vidu prav plesat:p

Davor pravi ...

pa dost mi je da sem te drzau za pas pa ti mene vodila ..haha... Kdaj te pa lahko vidim kak plešeš?:)))

Zala pravi ...

he he...
kdaj?hm hm...to ti pa bol tesko recem:p...pust se presenetit:D

Davor pravi ...

čimprej to bolje. Nekak se mi pleše jihaaaa dance with me baby :)))
V mariboru majo dobre čage...hehe joke

Ištvan Ferkeš pravi ...

ej dd, zala ne pleše po klubih kjer se ti nahajaš, tak da jo boš težko vidu v trustu na kocki :D:D

Davor pravi ...

ah pas maters. Pol se bom mogu nekak spravit na zemljo in zaplesat z njo če ne pajo bom obiskal na dom pa zavrtel v ritmu metal muzike....slemanjeee..jihaaaa

Zala pravi ...

v mb me bos res bol tesko vidu...
lahk pa prides k men ja:)...sam slemala pa ne boma, a-a:p

mcenaa pravi ...

lepa ko ponavad <3

Anja pravi ...

waaaa.ful lepo x3

Zala pravi ...

o lej...anja:)
thx obema

Anja pravi ...

aš ti gdo sm js?... xD

Zala pravi ...

itaq da vem:)
vcasih si doskrat prsla z mami po Katarino na plesne, ne...

Davor pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Davor pravi ...

spoznavni večer... anja zala, zala anja. Sezite si v roke :)

Anja pravi ...

yeah.me veseli :)