nedelja, 21. oktober 2007

Pohod, ki se splača

Če ima kdo željo it na pohod, kjer je vsake par kilometrov postanek, ki ti dobesedno vzame sapo je pravi naslov pohod na Sromlje. Tako obloženih miz s hrano in pijačo ne najdeš povsod. Po 15. km, kolko smo jih tud prehodli ne bi rekla, da sem zgubla kej kalorij. Skoraj nemogoče.

Lep pohod je bil, ni kaj. Baje, da je blo tud okol 1000 ljudi.

Torej, da vidte ka ste zamudli:)

4 komentarji:

Eho pravi ...

sej zala ne... čeb povabla koga zram (MENE) tut neb blo škode =D

zuti8 pravi ...

ja sj neki so mi eni govorli da če bi šli sam če bi šou nvm kolk vam bi od peciva ostal:P

Zala pravi ...

mi je prav zal ursa, sam ta pohod je prsu zlo neplanirano vmes, tak da te neb uspela nit povabt..drugic pa itak, moja pohodna kompanjonka:)))

igor, ne se bat...dost peciva bi se ostal;)

Davor pravi ...

levo dušo bi zdej dau za eno od tistih sladic
lepa lepa