ponedeljek, 27. avgust 2007

Yugo


O tem legendarnemu vozilu bi vedela povedati bore malo, saj sem pač malo premlada. Vem pa, da ga je včasih vozla mami.
No, če malo povzamem, kar sem o njem prebrala...
Yugo je bil ekonomičen, poceni pa še ne težko popravljiv avto in po tem takem ne vem, zakaj so se na njegov račun predvsem američani tak radi delali norca. Glede na to, da ga je nek beograjčan predelal tako, da lahko vozi tud na trdo gorivo - premog in drva, je vsekakor vreden omembe.
Če dodam nekaj šal o njem:
Zakaj ima jugo ogrevano zadnje steklo?
- Da nas med porivanjem vozila ne zebe v roke.
Zakaj so bili izumljeni pločniki?
- Da bi lahko lastniki jugov varno peš prišli domov.
Kako pravimo jugu na vrhu hriba?
- Čudež!
Kaj ima jugo na zadnjih straneh uporabniškega priročnika?
- Avtobusni vozni red.
Kaj moramo narediti, da bo jugo hiter?
- Moramo ga vreči iz letala.

Za na konec pa še kratek vic: "V pisarno je prišel v samih gatah in s ključi od juga, češ, vzeli so mi vse razen avta."

p.s. pa ne me vprasat od kod mi ideja za ta post:)

5 komentarjev:

Davor pravi ...

yugo nije za dugo. :)

Ištvan Ferkeš pravi ...

mi tud meli jugeca, ni da ni ... prodali za 10 000 takratnih tolarjev (pa pol tanka not) :D

od kje ti pa inspiracija pa mi res ni jasno, me presenečaš :P

Davor pravi ...

samo res šekinjo. Jes bi pričakoval da bi to ti napisu al nekdo drug ne pa Zala..o yugiču...haha
Kdaj pride Stoenka na vrsto

Zala pravi ...

sej recem, da neb vedla od kje mi ta navidh:D...
upam, da presenecam v pozitivnem smislu:)
101 pa pride dans na spored, na tvojo pobudo, mdavor:p

Davor pravi ...

jjeeeeej..tenk ju :)