četrtek, 2. avgust 2007

Mi gremo pa na morje

Jap, pa je prisel tud ta dan, ko je treba pakirat za more. Sploh se mi ne da...pa ce se pomislim, da se je morje ful ohladilo itd. Tak ko se mi letos ne da it, se mi se ni nikol...Ponavadi sem cele pocitnice komi cakala na 1. avgust oz prve dneve avgusta, ko smo odrinli proti jugu. Vedno mi je blo tistih ubogih 10 dni al pa se to ne premal. Zdej pa ze vidim, da se mi bojo te dnevi zdeli cela vecnost. Mogla si bom najt neko druzbo dol...hm ja...bomo vidli ka bo s tega nazadne. Mah, ce druga ne, se bom vsaj naspala (ko da ze ne spim cele pocitnce:/), brala knjige, soncla, plavala....ma da, zelo zanimivo, se strinjam:). Aaaa, edina svetla tocka letosnjega morja se mi zdi bicikl. Letos gre prvic z nami:)...jej, lahk se bom z njim druzla,lol. Ok, dost mojga tarnarja, ze vidim, da se vam smilim:D...

aja pa sem grem, ce me slucajno misli kdo obiskat:)
(drugac zelo lep kraj, najlepse pa mi je jezero s sladko vodo in precudovita marina....vse to in se vec je Rogoznica)
uzivite mi, smejte se mi, radi se mi mejte...
predvsem pa me pogresajte:p (vem, da sem optimist):))
<3>

byeeeee

5 komentarjev:

tejuška pravi ...

itaq d te bomo pogrešal, zato pa delam veeelko žurko kr greš bwahaha :) jao sm zlobna...hitr prid nazaj! :*

Davor pravi ...

še niste nazaj:D

Doriska pravi ...

aaaaaaaaaaa zala ma ttu blogggggggg:P ti packa bi lahko kj povedala:P

Zala pravi ...

tea, zurka uspela:p?

ja, zdej pa smo ze prsli...

heh...ups:D
sori

tejuška pravi ...

čuj dušo niti ne...vsi so sam misli, da boš ful hitr pršla domou pa nism nikak mogla ustvarit atmosfere p to :D