nedelja, 30. september 2007

Komu plačaš?

Popoldne sem šla z mojimi v Zagreb. Seveda, po kaj drugega, kot v shopping. Se ve, da smo najprej šli še v Pevca, kjer sm js zbrala barvi za naso "novo" dnevno sobo (ko bo pobelena, bom prlepa kako slikco). Joj, že zdej vidim, kak bo lepa:) No, ampak to zdej ni pomembno. Pustimo do naslednjič. Kar sem želela povedati je sledeče. V Nafnafu sem našla lep puli. Probam ga in mi je prav. Na meni se zdi še lepši, kot na obešalniku. Pogledam ceno...hja, "mal" je drago, 339kn. Mami mi takoj reče, da si ga lahk edin sama kupim, ker ona nima tega namena (sm jo ze prej izropala za druge stvari). Se še enkrat pogledam v ogledalu in si rečem:"eh vrag pa tistih 50eur" in kupim. Pol pa mami neki gleda ceno pa reče, da bi blo fajn vedet kolk je prej stala, ker je bla ena cena zraven prečrtana. Js si sama pr seb mislim, da vrjetno je neb podražal in pogledam listek. In kaj vidim?...115kn. Popizdiš! Naj grejo nekam te znamke. (Sicer, nč novega sam vseen.)

In še dokaz:

6 komentarjev:

zuti8 pravi ...

Ej ka vi mene hecate al vam je res grd??:O pa ne more...kak?ni mi jasno..

zuti8 pravi ...

no šele zdej sm prebrav ka si napisala..ČIST PRAU! js bi dau še več zaokrožo kr na 400!!

tejuška pravi ...

zala pejd rajš frankinjo pretakat :P ly** ;P

Davor pravi ...

ka je to pulover al je nekdo bruhu:D

Unknown pravi ...

to so pa ustaši...
tipično neč nuviga..

pm

Unknown pravi ...

ubi ubi ubi ustašaaaaaaaaaaaaaaa ustašaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ustašaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


zala, drugič pejd pa k ervinu... po pulover