sreda, 26. september 2007

Ker se je Tea neki pritozla nad tem, da kdaj mislim kej napisat, bom njej na ljubo to storila. Verjamem, da ste vsi pogresali moje pisanje:) Kaj da recem oz. napisem sebi v bran, kot to, da enostavno nisem imela casa, ce pa sem, sem sla raje pocivat al pa na bicikl. Ja racunalnik mi je bil zacuda bol kot ne deseta briga. Sem mela dost drugih stvari za premislevat...
Ponedeljek je bil dolg dan in je vsekakor napovedoval tud dolg preostanek tedna. Bla sm dežurna. Res dougcajt...dobr edin, da mamo na soli prof. Škofa, ki ti vedno najde neko "pametno" zaposlitev. Te dni je aktualno pobiranje orehov, tak da sm jih morala it pobirat na solski vrt:). Seveda sm jih nabrala polno kosaro (haha). Tak je to ja, pridna sm. Aja, pa ce neb blo mojih preljubih sosolk tud ne vem kak bi zdrzala. Hvala vam lubice(you know why)***
Dans smo meli kros. Ce se smem in ce se je vredno pohvalit sm bla 10. Kr zadovolna, ja:).
No, ce nadaljujem v sportnem duhu. En vikend oz petek in soboto, zdi se mi, da ze nasleden gremo s solo v Julijske Alpe. Ja, dva dni bomo hodli na priblizno 1800-2000 al se vec metrih. To bo se zanimivo. Morem rect, da se ze veselim(recimo). Edino ne vem kje naj dobim pohodniske cevlje, kr novih si sam za takrat res ne mislim kupovat. Ma kdo za posodit?

5 komentarjev:

bina pravi ...

za izlet pojt ti sam v gorco po municijo druga pa ne nucaš:D

Zala pravi ...

jap, prav mas, v gorco na kozarcek- dva:D

Davor pravi ...

če ti bo številka 44 primerna se oglasi pri meni;)

bina pravi ...

oz. po sodček ali dva^^

Zala pravi ...

ce ne najdem drugih, bojo tud tvoji dobri davor, bom pa mal vate nafilala v njih pa bo:D

ja bina, ce tebe povabim pol bom pa res rabla sodcek ali dva:p